Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
ProprietÄČi
- funcČionarea linÄ a motorului
- presiunea optimÄ a uleiului în toate condiČiile de funcČionare
- duratÄ lungÄ de viaČÄ a motorului
- reduce emisiile poluante
- testat pentru turbocompresoare Či convertoare catalitice
- protecČie excelentÄ la uzurÄ
- fiabilitate ridicatÄ a lubrifierii
- lubrifiere instantanee dupÄ pornire la rece
- stabilitate optimÄ la îmbÄtrânire
- curÄČenia remarcabilÄ a motorului
- comportament excelent la temperaturi scÄzute
- reduce consumul de combustibil
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerČ
SpecificaČii:
API SP ā ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomandÄ de asemenea acest ulei Či pentru vehicolele care au nevoie de urmÄtorele specificaČii Či aprobÄri:
GM dexos1 Gen 2 ā Honda ā Hyundai ā Isuzu ā Kia ā Mazda ā Mitsubishi ā Nissan ā Subaru ā Toyota
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 45 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 165 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 13,0 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220 ° C DIN ISO 2592
TBN 8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
CenuČÄ de sulfat 0,9 g/100g DIN 51575
NumÄrul de culoare (ASTM) Verde fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru maČini pe benzina moderne din Asia Či America, motoare cu tehnologie multi-supape Či turbocompresor cu Či fÄrÄ rÄcire cu aer de încÄrcare. Pentru protecČia Či conservarea motorului la intervale lungi între schimbul de ulei Či când efucČioneazÄ în condiČii extreme.
Recomandare
Respectati reglementÄrile producatorului de funcČionare ale vehiculului Či motorului. EficienČa optimÄ este posibilÄ numai atunci când produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 l 21356
4 l 21357
205 l 21732